Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Tovar môžete vrátiť do 7 dní odo dňa jeho prevzatia.

1. Treba nás kontaktovať so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátum nákupu a svojim číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.

2. Poslať doručený tovar spať na adresu: SmartWay, s. r. o., Rybárska 2A/7381, 911 01  Trenčín.

  • tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale (s nepoškodenou ochrannou fóliou)
  • tovar nesmie byť použitý
  • tovar nesmie byť poškodený
  • tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a pod)
  • k tovaru  musí byť priložený doklad o kúpe (faktúra)

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám pošleme peniaze za tovar prevodom na účet, alebo adresu ktorú ste uviedli v Žiadosti o odstúpenie od zmluvy do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní vráteného tovaru.

Tovar musí byť zaslaný ako poistený balík alebo doporučená zásielka (Predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu). Zásielky na dobierku nebudú akceptované.

V prípade nesplenenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, odstúpenie od kúpnej zmluvy nebude predávajúcim  akceptované a tovar bude vrátený kupujúcemu naspäť.

Vzhľadom na povahu tovaru ponúkaného v internetovej predajni Chiccoshop (kozmetické produkty), zdôrazňujeme, že nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.

 

   Overené zákazními

Garancia ceny

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info