Ako môžem reklamovať tovar?

Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený cez internetový obchod chiccoshop.sk a reklamácia je uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru ak nie je uvedené inak.

Tovar spolu s faktúrou, ktorá zároveň slúži ako záručný doklad odošlite ako poistený balík alebo doporučenú zásielku (predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu) na adresu:

SmartWay s. r. o.
Rybárska 2A/7381
911 01  Trenčín

Zásielky na dobierku nebudú akceptované.

 

V prípade záujmu môžete využiť službu kuriérskej spoločnosti "Výmenný balík" kedy Vám pošleme nový tovar a vy nám spätne odošlete vami reklamovaný tovar. Službu objednávame my na Vaše náklady. Pre viac info nás kontaktujte na info@chiccoshop.sk

 

Vzhľadom na povahu tovaru ponúkaného v internetovej predajni Chiccoshop (kozmetické produkty), zdôrazňujeme, že nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.

 

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie